Wednesday 31 January 2018

January 2018

1. YOU


 Ver svojim inštinktom. Ak v niečo veríš, drž sa toho ako kliešťa. Popravde som si nebola istá, či zverejniť takúto fotku mňa, pretože ako väčšina žien, ani ja sa necítim sebavedomo vo svojej koži, no treba to zmeniť. Treba prijať seba samého a ak sa necítite príjemne, je čas to zmeniť. No nikdy sa nedávajte dole slovami, ani nijako inak. Buďte milý k sebe samému a to sa odzrkadlí na všetkom, čo robíte.

2. BRAKFAST

Raňajky, základný kameň každého dňa. Milujem AVOKÁDO! Takéto raňajky si poprosím stále. Varenie vo všeobecnosti mám veľmi rada a ak chceš vidieť viac z mojej kuchyne, klikni na môj instagram a inšpiruj sa :)

3. SOMETHING YOU ADORE

 Čo zbožňujem je asi všetko, čo vytvorili ruky Boha. Keď som uvidela túto oblohu ako ju vidíte na fotke, hneď som vedela, že je to to pravé pre tento bod.

4. COLOUR


Vianoce boli ešte v plnom prúde, keď vznikla táto fotka. Kombinácia bordovej, červenej a hnedej farby vystihovala atmosféru tohoto dňa.

 5. SOMETHING YOU WORE

 Pôvodne som chcela odfotiť nejaké oblečenie, alebo hodinky, čo nosievam a potom mi napadlo, že čo naozaj nosím rada a často je tento účes.

6. MAKES YOU SMILE

 Ja pri pohľade na západ slnka strácam dych a následne mi idú kútiky úst dohora. Príroda je jedná z vecí, na ktorú sa dá pozerať s úsmevom na perách aj hodiny.

7.FAVORITE

Ešte pred tým ako som našla vášeň vo fotení, bola mojou "vecou" číslo jeden maľovanie. Toto je jeden z mojich najobľúbenejších obrazov, čo som namaľovala a to už z dôvodu prostého - všetky moje obľúbené farby na jednom mieste!

8. YOUR SKY

 Ako som spomínala, milujem sa pozerať na západy slnka. Tento bol jeden z tých chladnejších, ale fialová je proste moja farba a o to krajších.

9. DAILY ROUTINE

 Máte svoje denné rituály aj vy? Ja si vediem denník. Proste si tam píšem všetko. Ozaj. Vyventilujem sa a pokračujem ďalej.

10. CHILDHOOD

 Moje detstvo sú tieto knihy o malom čarodejníkovi. Kto by ho nepoznal, že? Kedykoľvek vidím film alebo čítam tieto knihy, stále si spomeniem na malé dievčatko čakajúce na sovu, či mi donesie list do Rokfortu (a stále čakám!). Hermiona? Idol navždy! Možno preto som ako tínedžer žrala knihy jednu za druhou :D

11. WHERE YOU SLEEP

 Moje kráľovstvo, kde sa utiahnem stále, keď potrebujem. Nie je to miesto kde len spim, ale aj miesto kde snívam, tvorím a pracujem. Tu vznikajú moje nápady na fotenie, či príbehy na písanie.

12. CLOSE-UP

 Jednoducho povedané, záber z blízka. Nič iné mi nenapadlo ako klasika fotenie farbičiek :D

13. IN YOUR BAG

 Keďže chodím často fotiť, nenosím so sebou skoro žiadne kabelky, ale hlavne svoju foto výbavu. Toto je základ čo mam so sebou vždy. Na fotke chýba môj foťák canon 100d a objektív 50mm 1.4 a peňaženka.

14. SOMETHING YOU'RE READING

 Pod stromček som dostala Harryho v angličtine, tak čítam.


15. HAPPINESS

 Moje šťastie nie je tento objektív. Moje šťastie je ten, kto mi ho daroval. Ďakujem za všetku podporu v tom, čo chcem robiť a robím.

16. MORNING

 Celý mesiac je vonku nejako pochmúrne. Až raz jedno ráno vykuklo na nás spoza mračná slnko a šup fotka môjho rastúceho avokáda bola na svete.

17. WATER


18. SWEET
 "Fazuľky každej chuti?"
"Myslia tým doslova každej. Čokoládovú aj mätovú, ale natrafíš aj na špenát, pečeň a držky. George prisahá, že raz mal jednu čo chutila ako šušeň."

19. SOMEONE YOU LOVE

 Pôvodne som chcela odfotiť moju lásku Erika (kto by nechcel), ale nie sme spolu práve, tak som si odfotila svadobné foto s rodičmi.

20. REFLECTION

 21. YOUR SHOES 


22. SOMETHING OLD
 Táto modlitebná kniha má viac ako 100 rokov. Je už dosť krehká a stránky z nej rýchlo vypadujú, ale aj tak je v zachovalom stave. Sú tam rôzne modlitby a piesne, ktorým niekedy ťažko rozumieť. Neviem čo je to za jazyk (ani som to nezisťovala).

23. SOMETHING YOU MADE


24. PHOTOS

 Najlepšie je si pozerať fotky v rukách. No nie? :)

25. LUNCH

 Obedík a avokádo. Jej.

26. LIGHT

 27. MESS


28. NATURE 


29. SOMETHING YOU BOUGHT

30. BLACK AND WHITE (I miss you)

31. YOU, AGAIN 


No comments:

Post a Comment